woensdag 10 oktober 2012

Magazine Taarten Decoreren


Eindelijk heb ik de magazine te pakken gekregen!
Ik ben letterlijk elke supermarkt afgegaan voor deze magazine, maar overal waar ik kwam kreeg ik te horen ' Sorry maar ze zijn allemaal uitverkocht'!!!!!!!

Vandaag was ik toevallig boodschappen aan het doen bij de AH en wat zie ik daar? Jaaaa ik heb hem eindelijk te pakken haha!

In dit magazine vind je al het lekkers betreft cupcakes, taarten, toppings etc.
Ook wordt er duidelijk stap voor stap uitgelegd hoe je taarten en cupcakes leuk kunt bekleden.
Deel 1 van deze magazine heb je voor €1.50 en voor de andere delen betaal je €4,95

En als cadeau heb ik bij deel 1 twee schattige vlinderuitstekers, decoratieglitter en een cupcake standaard gekregen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten