vrijdag 5 oktober 2012

BabyGirl

Het is iedere keer weer een uitdaging om een leuk geboortecadeau te bedenken. Meestal haal ik standaard altijd van die kleine cadeautjes en pak ik elk cadeautje apart in.
Een tijdje geleden bezocht ik weer eens de Xenos.
 Bij de mandenafdeling kwam ik een heel schattig wit mandje met een roze print tegen.
Ik kwam gelijk met het idee om hier een leuke originele kraammand van te maken.
Voor de verpakking heb ik doorzichtbare folie gebruikt en het afgemaakt met roze/witte lintjes.
Na afloop is het en geweldig cadeau geworden en zoals verwacht viel het cadeau bij iedereen in de smaak.
Tips:
Wil je ook zo’n leuke kraamcadeau maken? Begin eerst met het zoeken naar een leuke mand.

Bij de Xenos kun je super leuke manden vinden en vaak hebben ze deze ook in de kleur roze en blauw. En ja ik heb gewoon mijn camera erbij gepakt en een foto gemaakt haha.



Koop verschillende babyspulletjes en verwerk deze in de mand. 
Wanneer je de mand gevuld hebt verpak je deze met doorzichtbare folie en maak je het af met leuke lintjes en klaar is je orginele kraamcadeau!


Wat vind je van mijn kraammand? 


2 opmerkingen: