zaterdag 6 oktober 2012

H&M Again!

Jeeeeeeej, mijn h&m bestelling is eindelijk binnen! 
Zoals altijd heb ik weer geroepen en gezworen voorlopig geen bestellingen meer te doen, maaaaaar dit kon ik echt niet laten laten liggen.. 
Dit keer heb ik ook een kijkje genomen bij de home-afdeling en er zaten toch leuke spulletjes tussen. Bij mijn volgende bestelling ga ik hier ook wat leuke spulletjes voor inslaan.

Benieuwd naar mijn bestelling? 



Bij deze jacket heb ik erg lopen twijfelen wat betreft de kleur.
 Vaak komt het voor dat kleuren op de site altijd mooier lijken en dat deze later sterk tegenvallen. Om dit weer te voorkomen heb ik voor de zekerheid beiden kleuren besteld. 

Deze jacket zit echt heerlijk en ben er erg blij mee!
Gisteren ook weer de zwarte besteld met gouden ritsen(ben benieuwd!)



Ook heb ik dit keer een leuke ruime, zwarte tas besteld.
LOVE this bag!


SALE SALE! Deze leuke basic truien waren echt voor heeeeel weinig! 
Ik kon ze natuurlijk niet laten liggen voor zo weinig. Van binnen zijn ze ook heerlijk zacht en voor de winter zijn ze ideaal!







3 opmerkingen:

  1. Plaatsen die bestelling jij HM freak haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha in tegenstelling tot mijn zusje ben ik niet zo'n freak hoor! Ik zal vanavond de foto's uploaden inschAllah!

    BeantwoordenVerwijderen