zondag 7 oktober 2012

Nieuwe aankoopjes ❤

Gisteren ben ik gezellig met vriendinnen de stad ingeweest voor wat spulletjes en lekker ergens gaan eten. 

Het weer werd er gelukkig beter op en het was al met al een zeer geslaagd dagje. 

Bij de ICI Paris kreeg je bij aankoop van twee producten van L'oreal 25% korting. Dit kwam goed uit want ik was opzoek naar een poeder en een bronzer.
Uiteindelijk heb ik de True Match powder genomen en de Glam Bronze.
Bij de Kruidvat hadden ze op het assortiment van NYC een actie van 1+1 gratis. Hier heb ik een leuk lakje kunnen vinden en een roze gloss.

Ook ging ik nog even langs bij de Bazaar voor wat kleine spulletjes en kwam ik een leuke oogschaduw palette tegen voor maar €2,50, meenemen natuurlijk! 


          Zijn jullie dames bekend met deze producten?



2 opmerkingen: